Vart tog blogglusten vägen..?

Kom hem sent på lördagen från ♥ Alanya, och tar inte tag i mig själv och bloggar förrän tisdag förmiddag! Det är illa. Vart tog blogglusten vägen..? Saknar när både jag och Ina hade våra "stora" bloggperioder där vi skrev ner allt crazy som vi höll på med under vintern och i våras. Jag ska försöka bättre mig, i miss it!

Och på tal om att sakna.. Alanya var så jävla bra att man kan knappt tro allt roligt vi hittade på därnere! Längtar tillbaka hela tiden; kollar klockan och tänker "Aha, nu låg vi på stranden" eller "Nu shakar vi asset av oss på Bellman!" En sak är säker, att vi ska dit igen sommaren 2008 och göra det lite osäkert igen! (haha, när startar nedräkningen, host host 9 månader kvar!) Tills dess har man hela trean att se framemot, med studentfester och älgjakter och allt var det innebär.

Känns som många är förkylda just nu (inkl. mig). Näsan rinner och halsen ömmar!! Suck. Ska försöka kurera mig, inte så kul att vara sjuk nu.

KLÄ PÅ MIG -  ska köpa min första "hösttröja". En varm grå stickad lång sak som jag ska gosa in mig i! Snälla, vi gör hösten till något bra nu! Höstlovet, tedrickande, filmkvällar med teman och lite party party på det så ska vi nog klara oss, right?

Ska nog skriva ett litet alanya inlägg sen när jag kommer hem. Bara. för. att jag saknar. ALLT!

/ Helena - B´day snart


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0