Underhållning

Med några väl valda ord ska jag skriva ihop ett kort blogginlägg så jag får sova i fred i natt. Och tro inte att det ligger en halvnaken kille i min säng. Nej, det är bara Ina aka nattugglan som behöver sin dagliga underhållning.. och njutning. Jag vet dock inte om hon får det av min blogg, men jag citerar ungraren "Jag plockar inte i korgen, jag plockar i munnen" Vad hon plockar i munnen låter vi.. tills vidare vara osagt.

Ina, även kallas snobben (HAHA) är min vän. Hon har sömnproblem. När normalt folk går och lägger sig sitter hon och har djupt seriösa samtal med någon kompis ex eller gör något annat som gör hennes liv meningsfullt; som t ex renovera vardagsrummet (she loves it) eller kolla på hennes nya passion; OC ( Ja, någongång måste man ju lära henne)

Andra aktiviter som Krisztina VILL ägna mer tid åt är; knäcka Mensur ("jag knäckte honom TVÅ gånger på en kväll"), renovering (alltid) och käka mer torsk.

Nu orkar jag inte mer, men för er andra säger jag  UPP MED MORRHÅREN, det är en ny dag!

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

TACK JIAN. u made my night! Knäckte MIG ( o nte mensur denna gången) flera gånger. Dock tyst för att inte väcka björnen intill ;) hur fan kom du o tänka på torsk? Du är observant du!
<3

2007-08-08 @ 00:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0