Tappat allt..?

Innan var det mycket roligare att skriva blogg. Nu känns det mest som ett måste.. (nyårslöfte). Men hoppas blogglusten kommer tillbaka snart =)

Idag har jag iallafall varit på sats och tränat med Paui.
Och det var nog det vettigaste jag gjort idag.

Usch, tristess tristess.. Ska det vara så här..? Måste hitta på något på dagarna innan jag blir crazy. Saknar att jobba och tjäna pengar.

Jag och Ina fick ju skjuta fram vår resa, men som tur är så fick vi nästan alla pengarna tillbaka! Troligtvis så åker vi till alanya 18 aug, och missa första veckan i skolan. Men det skadar ju inte oss precis xD

 Picture you and me. Me and you. K-I-S-S-I-N-G !

Gå i idé fram tills min b´day?


156161-181


SNART ÄR DET NYÅR FÖR PIFF&PUFF


/changes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0