Sommardagar

Härligt med värmen som äntligen nått kalla Sverige! Dock har jag inte njutit så jättemycket av den då jag mest varit inomhus (varför är det så typiskt mig!?). Idag har jag suttit på körskolan och pluggat teori, sedan körlektion och sedan ännu mer teori. Suck. Lite går iallafall in, haha! Nej, men jag ska faktiskt klara det.

Har även steppat idag. RIKTIGT VARMT! Fy farao. Man blev ju helt hög därinne på sats. Men en ganska kall dusch och sen var man på G igen.

Har även..

BOKAT RESAN!


156161-232

18 augusti bär det (äntligen) av till Alanya. Ja, uttjatat då jag inte vet hur många gånger jag skrivit om att vi ska åka men nu ska vi det iallafall. Nu blir det av =)

Så första veckan i skolan ligger vi på en solvarm strand och steker till oss lite. Inte för att Ina den lilla ungraren behöver det. SNACKA OM BRUN! och det var efter en dags solande i Sverige. Ncnc.. Har lite press på mig nu. Jag är vit som ett spöke + jävligt myggbiten efter picnic på stranden i söndags. Fräscht (not) Men nu ska det bli ändring. BRUNAST VINNER? (okej, okej, jag vet att jag kommer förlora mot Ina) men ändå!

Jag älskar att gå vår runda runt hylte och snacka om precis allt (och ingenting!)


Imorgon är det en ny dag, har inte så mycket planerat men tror det blir lite träning iallafall. 


/ Helena

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

haha Jian du är go du. U put a smile on my face. Okej, om jag hade varit en kille hade den raggningen funkat erkänn!! ;)

2007-08-07 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0