Onsdag

Jaa, var gör man en ledig dag....? Idag gick jag upp klockan åtta (!!). Blev väckt av mama och kunde inte somna om så jag gick och rotade fram några jättegamla videoband. Haha. Innan dvd och alla nedladdningsprogram och såna där nymodigheter kom så spelade jag alltid in alla bra tv serier på band (har typ 20 förhäxad band haha). Hittade ett gammalt band med Sunset Beach Omg, snacka om intriger!! Nostalgi till max!! Synd att det inte sänds längre nu, iallafall på sommaren när man är ledig eller inte har något vettigt för sig ;)

156161-234

Är jävligt sugen på att åka till Liseberg. Älskar det. Har inte varit där i sommar och försökte tvinga på mig både den ena och den andra att åka till götet med mig imorgon. Men NEJ! Haha. Men i september så bär det av iallafall!

Önskar jag var lite trött.. Känner för att däcka i en varm och go säng, men är inte ett ens LITE trött (som sagt) 



 


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0