Inget får förstöra det..

Just nu är jag så jävla trött på Sverige och det här pissiga vädret. Jag kan inte ens gå utanför dörren utan att man blir helt genomblött om fötterna!

Jag vill åka iväg med Ina NU! Till soliga Alanya, pooldopp, havsbad, god turkisk mat, varma nätter och oslagbar shopping! Snälla, låt det ske. Det måste ske! Ina får nog svar idag från sin läkare om hon får åka, och jag hoppas hoppas hoppas så mycket! Måste komma iväg. Behöver ett break från allting.. Annars kommer jag aldrig orka med hösten och skolan sen igen.. Ett år kvar.. VI SKA KLARA DET! 




                                                              156161-232


Pauline & Tina ♥ 
Ag forever. älskar er.

  Alis ♥ miss you! 


18-25 augusti 2007, PLEASE!

 
 Ina, vi måste börja planera inför vår födelsedagsfest :) Nyårslöfte u know.. MJAU!

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

we need it, badly!

2007-08-03 @ 17:42:05
Postat av: Alliis ;D

I Miss You to! vi får ses nu i veckan :D

2007-08-04 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0