Fotbollslördag

Snart kommer Magyar hit och hämtar upp mig för vi ska titta fotboll på vallen. Vår farfar Denis HOTCHICK (haha)  spelar så vi ska upp och titta på honom plus ge han lite mackor xD Han behöver ju energi den lilla blatten ;) Vid fem tiden i eftermiddag tar vi bilen upp till gbg och landvetter flygplats. Huhh, ett plan har ju blivit kapat i antalya (den flygplats vi landar på) men dramat verkar vara över nu som tur är! Bra, en mindre sak att oroa mig över!!

Och så har jag äntligen packat klart min resväska plus handbagaget! Jag och Ina fortsätter på våra psykologivibbar och kommer läsa mycket böcker.. ( och en del teori, haha).
VI SKA JU HA MVG i psykologi B så är det ju
(Ina.. beteendevetenskap borde vi läsa på högskolan)

Jaha.. Så nu lämnar vi Sverige!! Äntligen blev denna resan av (vågar man ens skriva den meningen) och vi ses igen om en vecka.. ;)

Take care!






















NYÅR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0