En helg i stugan

Idag kom jag hem från Halmstad och en helg i stugan! Det har varit jättetrevligt faktiskt, speciellt i lördags. Först förfest på gamletull (sofies kompis Ida som hade den). Haha, det var roligt (trevligt folk!!) och sedan vidare till b&b. Jaa, hur lyckas jag egentligen xD Hur som helst var det en av de bästa kvällarna på länge och hoppas på fler såna inom kort!!



Idag har jag och Ina haft filmkväll hos mig!! Vi började kvällen med vår vanliga en timmas runda. Skulle solat också men vi hade inte tillräckligt med tior (fattiga?). Sedan käkade vi potatissallad och kassler och tittade på High school musical och the holiday!

Jag tycker min blogg är extremt tråkig just nu, det är inte det att det inte händer något kul, ibland kan jag bara inte sätta ord på allt som händer och som jag känner (där fick jag till och med till ett litet rim haha). Men det löser sig, som man brukar säga.

Fredag. Skolstart. Det känns faktiskt okej, sista året nu och vi får göra det bästa av det!! Sen när man väl har ett jobb så kommer man klaga över att man inte tog till vara på tiden i gymnasiet så det ska jag göra nu (försöka).

Omg. Jag är jättenervös inför mitt teoriprov! Jag måste verkligen klara det på första försöket, så är det!! Har inte "råd" annars, väntetiderna är så långa. HELP MI!! haha. Seriöst, när jag har min uppkörning kommer jag hyperventilera och få kärringastop i första bästa korsning, jag lovar xD Nej. POSITIVITET!!!!!!!

Imorgon är det en ny vecka (eller ahh, idag rättare sagt) och jag ska hinna med lite av varje.. Träning, körlektioner och teoriplugg och så vidare. Sen på fredag/lördag blir det till att packa och ladda inför resan!! YES!

(haha, jag läste igenom blogginlägget nu. KAN MAN SKRIVA MER VIRRIGT ELLER? jag skyller på att jag bara sovit fyra timmar i natt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0