DAGEN innan den stora dagen

Imorgon åker jag och Ina till Alanya.

Känns som jag ska glömma en miljard saker, har knappt börjat packa än (!!) PANIK!! Det blir alltid så här eftersom jag har sån jobbig flygrädsla som förlamar mig och jag kan inte göra ett skit för mina nerver är så svaga xD JA. Usch, det är så jobbigt...

Det börjar bli lite bättre med flygrädslan, men just nu känns det mycket värre än det känts på flera år. Så jag hoppas verkligen det kommer bli bra imorgon.. GAHH!! Kan inte hjälpa det, men jag får sån dödsångest precis inna planet ska lyfta.. Det är den värsta känslan som finns.. INA HELP MIII

156161-232

Jag pallar inte ens skriva mer, sojii.. Uppdatering kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0