2 augusti

Kan inte fatta att det är augusti.. redan..!

Vart tog juni vägen? och för att inte tala om juli?
Det är tur att det är sista året nu iallafall. Blir säkert ett kul läsår, nästan alla har fyllt 18 år som man känner, (förhoppningsvis) roliga studentfester och så vidare. Tänk, om dryga tio månader har man tagit studenten..!
Slow doooooooooown nu.

Idag är det precis en månad kvar till min 18 årsdag.
Och samma månad har jag mitt teoriprov.. Jag är redan nervös xD

Idag är det en lugn dag, ska inte göra något speciellt. Trist egentligen..
Helgen spenderas iallafall i mormors stuga. Men just nu längtar jag bara till värmen.


156161-231 Funderar på att köpa färgade linser. Blåa ögon är så fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0