Torsdag

Hjälp. Dagarna bara rusar förbi. Men jag klagar inte. Snart är det helg och ledigt mån, tis med =) Lyx.
 
Sitter återigen i datorsalen, det verkar som att man bloggar bäst här. Väntar på att Fie och Paui ska komma, så vi kan plugga matte (YEY!) eller inte. Men det är bara ett test med g frågor så det ska väl gå bra. Och om det inte går bra.. så är det inte hela världen. Ska satsa på nationella som är snart.

Surar för att jag inte kan lägga in bilder från min mobil. Det funkar inte. Så mina inlägg ser tråkiga ut, bilddagboken kan man inte "fylla" på heller. Har en massa somriga bilder från igår när vi låg i parken ju. Hoppas det blir lika fint väder idag med. Älskar när sommarn är i luften, man längtar snart ihjäl sig. Tror alla är sjukt skoltrötta nu, men vi får stå ut en månad lite drygt till.

Idag är det den absolut tråkigaste dagen (spec om man ser till antalet lektioner). Har matte, kemi, samhälle, biologi och engelska. Slutar 16.50. Men sen ska vi sticka och träna step, sjukt kul!

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0