Tisdag

Har suttit och (nästan) skrivit klart engelskaarbetet! Det blir riktigt bra faktiskt, är riktigt nöjd! Ska bara skriva en kort artikel och sen en tillhörande ordlista men det är fort gjort så tänkte göra det imorgon kväll. Hade varit riktigt roligt att åka dit någongång i livet, varmt och gott som det är där! Det finns inga farliga djur där för människan heller(förutom skorpion!).

Det har varit en lång dag! Började med biologi och sedan en lång håla där jag skrev engelskan. Efter det var det idrott; vi körde step up(lamt) och boxning(som är riktigt kul, men jobbigt!) Ahh.. saknar det lite faktiskt, i love it! Ska börja träna det i höst igen, om mitt nya schema tillåter det förstås! Sofie var borta idag så jag hade småföretagande själv men det gick bra. Ämnet är lite halvtråkigt, men kommer med största säkerhet fixa VG på den kursen ändå! Matte C sista lektionen. SEN SLUT! Haha.. vilket tråkigt blogginlägg, jag vet..

Dagens höjdpunkter

- McDonals med Sofie, Paui, Alis, Ina
- Desperate housewives, hängde dock inte med alls eftersom jag pluggade.. Men ska se reprisen i helgen. Men OMG, vad sorligt det var ändå. Drama.

156161-133

Så stillsam och vacker. Bild tagen i Madagaskar.

Nej nu ska jag skriva ett tal i svenska hade jag tänkt mig i svenska. Mitt ska handla om picassoparken, så wish me luck!!


Nighty darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0