The beginning of a new week

Hemkommen från veckans första skoldag!

Jag är trött. Jag somnade inte förrens runt två i natt. Låg och vred och vände mig, men kunde absolut inte sova. Otroligt irriterande. Pluggade lite italienska mellan 1-2, blev inte mycket sömnigare av det som jag trodde jag skulle bli ;)

Klockan ringde tidigt, jag snoozade tre gånger men ungefär 20 min innan bussen gick insåg jag att det var dags att masa sig ur sängen, haha! Duschade, klädde på mig, packade väskan(glömde min älskade mobil,snyft) och tog med mig två äpplen med, som blev min frukost =) Haha. Jag har blivit som Ina; käkar ingen frukost(inte hungrig plus att jag aldrig hinner). Så ofta blir det ett päron. Konstigt nog är jag inte så hungrig vid lunch endå. Skumt. Yees.

Samhäll, första lektionen. Ska skriva ett valfritt arbete om ett samhällsproblem. Jag valde "sexbrott" så jag ska skriva om prostitution, trafficking m.m

Kemitråk, tur att vi hade projektsinfo mitt ialltihopa =) Det ska bli jätteroligt, jag och Paui ska hitta något bra för vi ska göra tillsammans. Men en sak är vi överrens och det är att vi vill göra ett projektarbete som ska "testas" på oss, haha! Så får se vad det blir

Jag slapp italienskaprovet idag med, hihi. Vilken lyckodag, aiiight!?

Nu tänkte jag övningsköra till gekås och sen blir det shopping... Ska försöka hitta lite trevliga grejjer till lovet och så.. =)

På tal om lovet.. DET KOMMER BLI SÅ SKOJ! Längtar.... men först blir det att ta tag i en jobbig skolvecka

Ciaoo (till de närmsta) och buongiornio till ni andra ;) haha.. jag gör framsteg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0