Sushi Sushi

Trevlig kväll igår
Halv 6 gick bussen till stan igår, lite drygt att inte ha någon musik med sig(glömde mina hörlurar i skolan) men läste "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" Så bra den var! Ska skriva om den i ett annat inlägg sen.
Paui och jag möttes vid norre port och gick sedan vidare till österskans(ingen tina kom). Sen så satte vi oss på stora torg och snackade minnen och om sommaren. Det stora samtalsämnet ;) alltid. En halvtimma senare gick vi och mötte upp Tina och sedan efter ett "missval" från vår sida så blev det Asian Place. Tina beställde kyckling och curry medans jag och Paui käkade sushi. Mycket gott och trevligt. Har alltid roligt med dessa töserna :) Min buss gick hem ganska tidigt, vid 21, men det var ändå rätt lagom. Gott att ta det lugnt på helgerna ibland. Jag tror till och med att jag slockande innan 23. That's me.

Idag vaknade jag lika tidigt som igår; vid PRECIS samma klockslag med, scary. 8.13 för att vara exakt. Läste ut min bok, blev faktiskt väldigt berörd. Det är en bok som alla borde läsa!

Nu hade jag tänkt sätta mig ner med min filmkunskapsuppsats, om jag orkar. Ska nog skriva om Hotell Rwanda, det är en av de filmerna som berört mig mest iallafall.

Framåt efteriddagen ska jag in till stan (igen). Hälsa på mormor och morfar på nyhem och sedan träna. Kul att ha något att göra en söndag, även om man har lite "söndagsångest".

Vill ut och resa med Ina BUMS! 3 månader och 5 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: fiffi

RIKTIGT god sushi äter man på lilla takenaka! det stället ruinerar mig :D

2007-04-24 @ 20:15:53
URL: http://fiffigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0