Städning

Nu har jag städat mina rum, toaletten, hallen, vardagsrum 1 och vardagsrum 2.  Låter sjukt, men jag tror jag börjar få lite städmani. Det första jag gjort när jag komit hem från skolan denna veckan är att städa mitt rum. Det är helt sjukt, för det är ju typ alltid andra världskriget kaos där. Skuumt. Ja. Ska snart pallra mig till örnatorget för att ta bussen in till stan och möta upp paui o alis. Hoppas tina guman mår bättre med så hon med kommer. Har smält i mig två pink ladies nu(äpplen!), så nu är energinivån på topp och jag är inte lika seg och trött som jag var innan. Yeeeepp.
Vilket meningslöst inlägg ändå. "Jians städvanor" haha xD
Ikväll är det top model och fråga olle. Perfect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0