Snart så..

Italienska prov avklarat
Svenska tal avklarat

check, check!!

Är rätt så lättad, nu är det inte mycket kvar av skolarbetet innan lovet. Ska bara slänga ihop en engelska artikel, men det går rätt fort för det skulle bara vara på en sida.
Får se om jag hinner med att skriva uppsatsen med, hade varit gott att få den ur världen!


Imorgon blir det en något kortare dag, slutar 15.00. Haha, det hemska är att jag börjar tycka att det är tidigt, omg. Sen så blir det stan, ska fixa lite hemlighetsmakeri inför lovet.. Can't tell you.. yet. Efter helgen så..
Ska försöka hitta en tröja imorgon med, vill ha lite NYTT, min garderob ekar tomt tycker jag!

Nej, nu ska jag börja på artikeln, sen ska jag och Ina sola och bli lite bruna och fina och sedan blir det....

BOKNING AV TURKIET

Jag kan fortfarande inte fattar det. Det blir jag och Ina som åker. Det känns som att vi är två små barn som ska ut i vida världen, i moch för sig är det halv sant.. Men jag kan inte förstå det. Du & Jag, INA! Snacka om att vi ska äga Alanya, haha!

156161-75

Ja, jag vet att det låter uttjattat men jag kan inte hjälpa det. För sommaren 2007 kommer bli den bästa.


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

chabaabeen :) hihi ;)

2007-04-04 @ 19:26:07
Postat av: Anonym

Mina sötnosar<3

2007-04-06 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0