Simon och Jag

Min stockholmsgrabb har ju varit hemma under påsklovet!  Igår var det dags för oss att ta en tripp inne i stan för lite shopping (bland annat köpa present till hans flickvän).

Kvart i ett ser jag bilen komma utanför. Och vem kör om inte SIMON? Har inte åkt med någon annan förutom Ina, och hon kör ju som säkerheten själv, men han var så duktig så! Haha, i och för sig har han kört på ett rådjur innan, så man vet ju aldrig hur det är med reflexerna! "Men den hoppade liksom in i mig från sidan, jag kunde inte göra någonting!?". Haha, nej, det är sant! Väl framme i stan så gick vi runt i typ alla affärer som fanns. Hittade även en present till hans flickvän (inte värt att skriva ut det här, världen är liten) och ett par jeans. Till Simon. Vilket kap ;) Haha, mycket intressant att gå på stan och shoppa med Simon. Han har en mängd åsikter om saker man inte ens tänkt på. Han har vidgat mina vyer! Tvingade in han i mina "tjejaffärer". Favoriten var Kicks, right? "Jag känner mig helt vilsen här! "Denna affären luktar precis som du" Haha. I all mening hoppas jag!

En annan tråkig sak som hände var att jag hade glömt  mitt busskort "hemma" (Magyar). Men jag köpte GLASS till oss sen på videmix iaf! Ben and jerrys.. mm...

- Simon, vad tycker du om den här parfymen?
- Den luktar... läsk. Du vet sån gamma som fanns förr i tiden, som inte hade någon kolsyra i.
- ?? xD

- Men hur träffades ni egentligen?
- Tja.. på torsdagen såg vi film. På fredagen såg vi film OCH kysstes. På söndag hade vi sex.

Självklart blev det mkt snack om relationer och sådant, vi kan verkligen snacka öppet om sånt. Vi ska iallafall skapa en blogg med lösenord som bara vi kan läsa, för jag behöver hans hjälp med en sån sak. Simon har ju alltid rätt, på gott och ont ska man säga!! 

10 juni (söndagen, efter sommarlovet) ska vi iallafall ha utvärdering och ses för att se hur allt gick!
Kul att vi fick en dag tillsammans Simon! Kommer sakna dig ju, men vi ses ju om mindre än två månader!

Och Simon har fan blivit vuxen
-  Han har ett eget icakort som han köper sin egen mat med.
- Han lagar all sin mat och tvättar själv ("Jag har inte krympt ett enda plagg ännu")
-  Han har inga kontanter på sig, utan betalar alltid med kort.
- Är stadgad sedan fem månader tillbaka

Men glöm inte att jag alltid kommer vara 17 dagar äldre än dig ;) host.

 156161-139 156161-138
156161-137156161-136


Vill ha sommarlov!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0