Seeegt

Jag är så fruktansvärt trött att jag går uuuuunder. Fy fan.
Jag är så skoltrött. Vill ha lov nu.
Imorgon har jag matteprov, det suger.
Slutgnällt.

Idag var det yrkesmässa i skolan. Gick på friskvård, polis och arbete utomlands. Polis är inget för mig iallafall, och friskvård är nog något man mer ska ha som intresse, även om det verkar roligt att jobba med. Och arbete utomlands...? Tja, killen.. eller vad säger jag.. gubben som hade föreläsningen hade sån monoton röst när han snackade, så det gjorde det tråkigt att lyssna på.
Men lätt att man ska ut i världen sen =)

Efter skolan stack jag och Paui in till stan och käkade lunch på vattenporten. Kycklingsallad blev det. Mycket gott. Det var ju tänkt att vi skulle plugga matte, men det blev inte mycket matte den eftermiddagen.
Så underbart väder det var ute med! Så vi gick och köpte jordgubbar på torget och la oss ner i picassoparken och snackade och chillade ett par timmar.

Hittade en jättefin tunika/klänning på MQ. Den såg ut som den från Indiska; vit, "utställd" och med fickor längs sidorna. Me like. Ska köpa den på fredag när jag fått mina pengar.

Blev spinning sedan, och Tina hakade på med. Nu sitter jag här; helt slut. Ska fortsätta kolla på top model nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0