Sammanfattning

Lördag: Riktigt kul! Kvällen började hos Tina med "tillfixning" och lockning av håret(på Paui!). Myys. Sedan bar det av till österskans och vidare till Östra Stranden. Riktigt trevligt, träffade många familiar faces! var så mysigt när vi satt där på östra stranden och snackade och tog några(typ 100) flummbilder. Det fick en verkligen att längta till sommaren! Runt nio tiden blev vi upphämtade av min kusse och sedan bar det av till Harplinge på grillfest. Vad ska man säga, det kanske inte var riktigt vår grejj och äta griskött som bönderna slaktat själva. Och ja, alla hade gått på plönninge. (förutom en! wow). (svart)taxi in till stan ännu ett nyårslöfte avklarat, tack för det! Nästa fest var mittemot club moon i en lägenhet. Det var la trevligt, även om pina colada på flaska smakar skit. Ut på stan runt 1 var nog klockan, träffade en del folk osv osv. Mat och godis, sen hem och snacka till typ halv 5 på morgonen. "rök vad fan du vill men håll dig borta från tobaken!!). Nattens höjdpunkt var nog ändå när tina satte sig upp i sängen (hon snackade i sömnen) och sa "TITTA UT! DET ÄR JU BARIS SOM STÅR DÄR!!!" Haha, jag och Paui blev lite förvirrade(hon är mer van än jag ;) men sen så somnade vi gott. Helenaaj.bilddagboken.se        

156161-157 Paui


Söndag: Tidig uppstigning eftersom Tina skulle hämta sina pollar. Jag och Paui gick in till stan från frennarp(ok, inte så långt, men ändå) och sedan var jag hemma i hylte redan vid 11. Träffade Ina sen, la oss på gräset och solade oss lite. Fick för oss att vi skulle baka kanelbullar med, så sagt och gjort drog vi ner till CITY och köpte lite igredienser plus isglass. Kanelbullarna blev goda!! Sedan kom Inas boyfriend Baris och hans kompis Bedar med, så vi umgicks med dem på kvällen.

Måndag: Första skoldagen. Gick förvånansvärt smärtfritt, kul och träffa tjejerna igen såklart! Slutade sent, och gick en liten promenad och sedan var det bara till att ta bussen hem till hylte. Skulle pluggat hela kvällen egentligen, men det sket ju sig kan man lugnt säga. Jag däckade fan av i sängen, märkte inte ens när jag somnade, haha!

Tisdag: Skoldag, myyycket trevligt snack på bibblan med Sofie och Sofie. HEHE, det tog fan priset, det med "musklerna". Det var nog det värsta/roligaste jag hört på länge =) Jag satt kvar och väntade med inis för hon skulle på utvecklingsamtal, och sedan blev det lite körning(för maa Piff, bla till eurostop! Älskade Desperate Housewives på kvällen med. Me love.  Snackade med Tina på telen på kvällen med. Det finns några såna idioter i den här världen, att man blir rent utav äcklad! Iuuu... JOTACK!  CP

Onsdag: hade ingen svenska idag, så hade bara en lektion idag, så kände inte att det var särskilt lönt. Men hoppas det gick bra på provet Alis :). Har även hunnit med att gå en promenad, städat/dammsugit mitt rum och lite sånt. Ska strax göra lite lunch och dammsuga resten av huset. Ikväll blir det träning på Sats ;) Kommer bli kuul.

Nu har jag slut på orden (iallafall i det här inlägget)
Take care.

 

Kommentarer
Postat av: Aliis. ;D

SATS ikväll töser ^^

2007-04-18 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0