Mycket som snurrar i huvudet..

Allt känns väldigt överväldigande just nu.. Hänt rätt en del (dåliga) saker på kort tid. Igår fick morfar en stroke, fan vad hemskt, trodde faktiskt att han skulle dö =( har en bra relation till både mormor och morfar ju, fan vad hemskt det skulle vara om någon av dem dog bara så där. I vilket fall så verkar det som att han kommer bli bra, men samtidigt vet man ju aldrig. Och inte nog med det så blev vår bil påkörd idag. Okej, det går att fixa, men tycker synd om mina föräldrar som betalar 5000 i självrisk när de inte gjort någonting. Dålig stil och bara sticka sådär om man kört på någon annans bil! Bilen är ju rätt så ny med, inte ens ett år. Bläää. Har bråkat rätt mycket med mamma med. Hatar att bråka med henne.. 
Och sen en del andra privata grejjer, som jag varken orkar eller vill ta upp här..
Vill bara att allt ska kännas lite enkelt för en gångs skull, men that's life.
Mår lite halvkasst, alla sena nätter och party hos Ina har tagit ut sin rätt. Man mår som man förtjänar, right?
Nej, jag har det rätt bra endå, men ibland blir bara så trött, och allt känns så surt.
Tur att man har bloggen att ta ut all skit på (förlåååt ;)
Nu ska jag göra mamma glad(are) och ta ut vovven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0