LÅNGHELG!

Jag är glaad!

Har varit en mucho bra dag! På matten blev det gåtor/roliga historier! Haha, Nour var för rolig alltså. Gick på allting.. =) Förövrigt var det väl inte så mycket mer, småföretagande och engelska. Rätt slappt idag.

Stan in med tjejerna; Alis Ina Paui. Träffade Tina en snabbis med. Första stoppet var minuten, och sedan MQ där jag köpte min lilla älskling ;) Ahh, lycka, den är SÅ FIN! I love it. Passar perfekt med svarta leggins och mina silverskor. Vidare till stadium där Ina köpte en bikini. Känner att jag måste med göra det snart, i och för sig har jag en jättefin redan, men hey, för många bikins kan man aldrig ha. Mkt roligare att variera sig.

Eftermiddagen spenderades på stora torg, spanades på människor och käkade banan! Det var myyys. Alis fågelskräck håller i sig ;) haha. Och den gamla gubbe. Jag har inga ord...

Alis och Ina vaktade våra grejjer, så jag och Paui gick in på H&M. Hon köpte en gul klänning, skitsnygg verkligen. Och sen så hittade Alis en jättefin klänning på Lindex med. Trevligt att alla töser hittade något fint idag =)

Sen stack jag och Paui och körde ett roligt pass på sats. Dans.. You gotta love it.
Oppps, nu ropar mamma. Vi ska grilla kyckling och äta potatissallad(gott...) och nu så ska jag göra sallad, dressing och blanda dricka.. Såå...



NJUT AV "SOMMAREN" OCH VAR LYCKLIGA!

Hanna sötnos, hoppas det går bra imorgon på idol =) Ska hålla tummarna! ♥

Jag har ett litet (ytligt) dilemma.. Ska skriva om det sen när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Alliis ;D

Underbar dag töser <3

2007-04-27 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0