Kan lycka vara ett val?

Vaknade upp utvilad och av att solen sken. Trodde klockan var minst 11, men den vara bara 8! Mycket skumt att för en gångs skull vakna så tidigt. Påbörjade att läsa "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Har inte kommit så långt än, men den verkar bra.

Så otroligt seg skoldag det var igår. Höll seriöst på att somna på engelskan. Så satans tråkigt. Som tur var slutade vi tidigt, 12.50 så jag och Paui gick in till stan och tittade på solglasögon och träningskläder. 

Gick till sats och bytte om, sedan kom Alis och Tina med! Vi tränade SatsDans, rolig träning fast kanske inte lika jobbigt som spinning ;) ahh, trivs verkligen på sats. Det kommer bli hur bra som helst.

Meein Ina hade varit hos sin boyfriend så vi tog samma buss hem =)

Mkt tråkig fredag, det blev mat och sängen för mig när jag kom hem. Tröööttt.
Så nu sitter jag här ensam hemma, hela familjen Johansson(inkl. hund) har åkt in till staden för att shoppa och hälsa på mormor och morfar. Jag orkade inte följa med idag, ska ju ändå in till stan senare ikväll och käka sushi med mina töser. Det är så gott. Har inte ätiti det på jättelänge, så nu är det dags ;)



                                                                            Kan lycka vara ett val?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0