Jag lever..

haha, jag är SEG på att uppdatera. Jag vet. Förlååt. I vilket fall har jag varit hemma hos Ina.. tja.. typ sedan torsdags! 


- Grillat (varav en gång i ösregn)
-  Druckit en massa strawberry daquiri.. (okej.. 4)
- Firat Mario
-Titta på en massa filmer (20 min grudge 2, crossroads, lejonkungen 3, Säg att du älskar mig. Och ja, det är en massa filmer för oss för vi är för rastlösa för film xD)
- Bakat en ashet tårta (bild kommer såklart)
- Jag, Pauline, Tina, Ina beställde pizza utan att "alla" visste om det( jag och Ina beställde en pizza, tina och Paui beställde en STOR familjepizza) så där satt vi med en STOR och en LITEN pizza framför desperate housewives




Och Ina och Jian i ett nötskal

- Pan pizza.. och en FIN drink
-Somna och sedan vakna klarvakna vid 4
- Laddat ner Spice Girs och sjungit som fan.. också med en fin drink

vi har gjort alla fula saker.. men med en FIN drink
Haha.. det är fulare än jag kan beskriva med ord, men det är SÅ KUL
Två själar i en tanke
2 nötter i ett nötskal


- Se så fula dom är
- Ja, jag vet, ALLA två

Nästa gång ska jag ha ett jävla block i bakfickan.

Snart ska jag ta lokalbussen hem (inga halmstadbor fattar xD) och städa mitt rum lite. Sen så ska vi nog ta oc lipa lite. Framför CLICK.

Imorgon ska jag åka in till stan med Simon, vi ska köpa en present till hans flickvän och så.. ska.. jag.. shoppa.. LITE. BARA LITE! grr..

Sen på kvällen blir DET FEST! En perfekt AG kväll ska det bli!

KÖSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0