Första grillningen i år

Igår var det en chill skoldag, det är helt underbart med lov nu!! Som jag har längtat!
Igår gick jag, Pauline och Ina på stan! Jag köpte en ljusblå tröja (ina hittade den, PIFF) hihi och ett par silveröronhängen med(ina framme i farten igen!) Ina är så duktig och hjälpsam och hon lyckas alltid hitta så fina grejjer till mig!! Love to you my Piff!

Igår var det alltså dags för första grillningen för i år! Mums, mysigt var det! Först så stack vi över till Sidsel och hämtade lite grejjer och bakform.. Hihihi, surprise, surprise! Sen så stack vi till Ica, handlade korvbröd och majskolvar! Blev lite solning också! =)

Klockan 9 börjde vi grilla. The grill master (ina) grillade finfina korvar, korvbröd och självklart majskolvar!! Jag var kvällens bartender och gjorde varsin frozen strawberry daiquiri till oss!!

För 1 pers
4 cl rom
2 cl limejuice
0.5 dl is
4-6 jordgubbar
1 tsk socker

Mixas bara ihop med en mixer, och glöm inte sugrör ;)


156161-134



Det kändes verkligen som sommar när vi satt ute på Inas altan med en massa ljus tända!! Vilken (sommar) kväll det var!!

Idag sov jag ut länge, till halv 1!! Sen så handlade jag och mamma sedan blev det långpromenad i skogen!!
Ikväll kommer två söta halmstadtöser hit och vi ska grilla ikväll igen!! KOMMER SAKNA DIG ALIS! Men det blir fler tillfällen, tänk på det älsk!! ♥

nu ska jag fortsätta se "A walk to remember som är en av mina favoritfilmer!!

156161-135

Kommentarer
Postat av: Alliis ;D

Jag önskar jag kunde vara där idag!! Saknar er töser redan! Ses på måndag kanske ? =) <3

2007-04-06 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0