Djävulen bär prada

Har just sett klart "Djävulen bär Prada". För tredje gången. Dock så somnade jag mitt i filmen, oldiee som man är. Suck. Jag är så tröttttttttttt. Min säng skriker efter mig, need it need it need it

Måste bara kommentera lite om filmen

- Jättekul att titta på alla fina kläder, gör att man blir shoppingsugen!

- Om man ska titta på det djupare budskapet så förstår jag inte riktigt. Ok, att familj/vänner/pojkvänner är det viktigaste och bästa man har, men att sluta på ett jobb för att ens pojkvän säger det? I don't get it. Ibland verkar det som att vissa tjejer inte kan "få allt".  Fru, mamma, syster, bästa vän och framgångsrik...? Men säger som Oprah "You can have it all. You just can have it all at the same time"

   Vissa killar är så typiska med. Det fattar inte att man har annat för sig och att vi tjejer inte kretsar kring dem som om de vore solen. Liksom jag är upptagen, jag tänker inte lägga hela mitt liv åt sidan bara för att du säger det. 

Känner att jag svamlar lite nu, men I hope you get the point! Natti!


                                             156161-160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0