Been there, Done that

Sitter här, har fixat i ordning mig halva eftermiddagen (hade inget bättre för mig, tragiskt haha) och tänkte skriva lite blogg. Lördagen var trevlig med träning, lunch på stan och till sist tjejmiddag med film hos Paui! Tack tjejer!! ♥

Idag har jag varit ensam större delen av dagen =slappt. Moses var på trimning, han ska ju ställas ut för första gången imorgon. Hoppas det går bra!

Ikväll blir det till att ut och käka i stan med Ina, Mimo, Alis, Tina och Paui! Kommer bli trevligt. Sedan får  vi ser vart det bär av, valborg och allt ;) Hoppas jag får se en brasa iallafall.

 Har en konstig känsla om kvällen, vet inte om det kommer bli bra eller mindre bra. Har bara en känsla av att något kommer hända. Haha, något crazy? Får la se, får la se.

Rätt soft vecka framför mig(om man bortser från samhällsarbetet som måste skrivas)

Tis: Slappdag, skriva på samhällsarbetet
Ons: Kulturdagen och gekås på eftermiddagen med Ina och Paui
Tors: Skola, träning
Fredag: ?
Lördag: Bio med syrran
Söndag: bläääää


Ta det lugnt ikväll för helvete! Ingen "trampar snett fylla nu" TRAMPA RÄTT. Kom ihåg det.

Jian  you you you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0