Bära eller brista

Är trött på att sitta i denna jävla gråzon jag är i nu! Svart eller vitt, självklart hoppas man ju på det man vill, det positiva, men just nu har jag lagts så mkt tid och funderingar att bara jag vet så blir det mycket lättare. Inte bra för mig att hålla på med mitt ständigande tänkande och analyserande; Jag är för djup för mitt eget bästa helt enkelt.
Och egentligen; vad är det värsta som kommer hända? Vad som än händer så löser sig allting alltid, och man kommer ta sig förbi det. Det gäller bara att svälja stoltheten och försöka vinna lite istället för att tänka på allt man kan förlora. Det handlar ju egentligen om hur man ser saker och ting.

Vilket statement jag gör i min blogg nu, men jag känner verkligen att det är dags att sluta tänka lite och bara köra på! Bära eller brista, den som lever får se ;)
Kommer ändå ligga nergräven på en kyrkogård någonstans om 80 år eller så, så det är ju lika bra och ta tag i en del saker så att man inte ångrar något senare i livet.


Hej då analytikern! (eller.. ah.. HEJDÅ!)

Sheet, känner mig redan ute på djupt vatten, men det ordnar sig! Man kan la simma. HAHA. Okej, den var kass. Kysshej.


                                                          156161-151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0