Bad luck

I lördags vaknade jag 8.13

I söndags vaknade jag 8.13

Idag vaknade jag 13 minuter innan klockan ringde imorse. Och det kan tilläggas att jag är typ död på morgonen och snoozar alltid 4 gånger. Jag har aldrig vaknat av mig själv vid 5.27. Det är sjukt.

Jag är typ besatt och något olyckligt kommer hända mig denna veckan.



Haha, jag är så jävla inbillningssjuk ibland.


Inget speciellt har hänt idag direkt. Så det finns inte så mycket att skriva om.. Eller jo, jag fick nästan mvg på mitt italienskaprov.

Funderar på att uttöka studieplanen eller ta bort några kurser.

Linda gick fram till mig och Paui idag och tyckte vi skulle läsa dans och gestaltning A i trean. Det var faktiskt frestande, så vi ska nog välja till det.
Okej, koordinationen suger (förbättring pågår!) och det är faktiskt riktigt roligt att dansa.
Och om vi tränar dans på sats under sommaren så borde vi hänga med ;)
Ska man välja idrott och hälsa B med?
Känner mig jävligt hurtig nu men det är roligt.
Längtar tills jag ska läsa alternativ medicin, verkar JÄVLIGT KUL!


Ingen som har något uppmuntrande att komma med?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0