April, April jag är en dum sill

Idag har jag blivit lurad två gånger, lättlurad som man är! Måste erkänn att andra gången jag blev lurad var INTE så rolig! Suck. Om jag hade haft ett rep i närheten hade jag nästan hängt mig (ironi) hääh. Men ändå. Mitt hjärta stannade. TACK GUD eller vem det nu är som bestämmer vad som ska ske, TACK, för att det inte var sant.

Lurad 1

Sis: Moses har spytt i bilen
Jag: VA!
Sis: HAHA, april, april

haha syrran, den var inte ens bra ;)

Lurad 2 (via sms)

Ina:
Gumman! Jag ska med till Ungern. Fan blir inget påsklov :S
Jag: Skojar du med mig...! Får du inte stanna hemma!?
Ina: Nej jag måste för att vi har bråkat och skit.. De hade köpt biljett utan att jag visste :S
Jag: Nej men alltså hade de planerat hela tiden då eller. Men fan då, finns det fortfarande ingen chans att du får va hemma ändå?
Ina: nej asså det är kört nu.. Fan :S Blir så jävla sur fan :S

Och då fattade jag, DUM DUM SILL


Någon annan som blivit lurad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0