A lovely day

Vaknade upp av mobilen ringer, det var en tjej från Stora Enso som frågade om jag kunde jobba de två veckorna efter midsommar istället. Så det var bara till att tacka och ta emot ;) Jag och Ina kommer inte jobba samma veckor nu, inte för att det kommer stoppa oss hoppas jag! Nu längtar jag verkligen som fan till sommaren!!

Underbart väder det är idag. Helt blå himmel =)
Ska ut med Erika sen vid 1, köra runt lite och fixa med hennes polle. Hemma från Brasilien o allt, goooos =)

fuck vad trött jag är ändå... Somnade 4 i natt.. xD Man mår som man förtjänar, jotack!!
Hela mitt rum stinker rök med, vilken huvudvärk man vaknade upp med. Tja.. precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0