Pluggtorsdag

Stör mig på att jag inte hittar vart man kan ändra sin profilbild- eller ja, den bilden som visas när man kommer in på min blogg. Känns ju inte så jätte aktuellt att ha en bild på mig och Selim där liksom. Får luska vidare, annars får någon som läser och vet detta gärna skriva en liten kommentar till mig så jag kan lösa det :) hej oteknisktjej.se typ.
 
 
idag hade vi lektion mellan 9-12, gick igenom lite gamla saker från en kurs vi haft sedan tidigare och bestämde inlämningar och redovisningar i stort sett. Efter det gick jag och Jess och lunchade varsin baguette och kaffe på maxi medan vi gick igenom morgonens tenta.. Vi känner oss rätt säkra så vi satt inte så jättelänge, utan gick in på maxi och köpte nötter och smoothie som vi kan ha på tentan och snacksa på.. :)
 
Nu är jag i alla fall hemma i lägenheten, funderar på om jag ska fortsätta mitt desperate housewives maraton för jag orkar verkligen inte tentaplugga mer nu (senare kanske..)
 
That's all for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0