Vettigt

idag har jag inte gjort mycket vettigt. Jag och syrran kollade på det nya one tree hill avsnittet (what the F håller Lucas på med?!). Annars har jag mest ugglat och suttit på msn (mycket givande, yes indeed!). Imorgon ska jag och Paui jobba med vårt projektarbete. Dags att komma igång nu. Förfest + utgång blir det imorgon med. Fredag för fan.

Effektivitet

Efter lovet ska jag bli lite mer aktiv. Det gäller allt (inklusive bloggandet).

Nordlöf, we are still waiting.


156161-235 Jag, efter en strawberry daquiri alt. redbull vodka.





zummer maha


Hittade en bok..

Feng shui - rensa i röran. Jag har städat i 4 timmar och är inte ens halvklar. Död åt den boken. Mitt rum är verkligen kaos efter att jag hällt ut precis allting på golvet. Updatering kommer för den nyfikne, FÖR FAN.

Ps. Nordlöf. Jag vet att du läser. Skaffa blogg nu. / bloggcoachen H

RSS 2.0