Vill vara tjejen på russinpaketet ;)

Björn: Har du varit på White Room?
Anders: Nej det har jag inte..
Björn: Hon hänger en hel del där..(tjejen på russinpaketet JIANS anm. haha)
Anders: Jasså det gör hon?
Björn:Oh ja, alla som är något är på White Room.
Anders: Okej, hur är White Room? Kan du beskriva det då?
Björn: Man kan eh inte riktigt komma in, om man säger så, det är mest en kö, så...
Anders: Men du kommer in eller?
Björn: Om jag kommer in? Ha,jag kommer knappt ut!



Björn Gustafsson <3
nej, jag ska aldrig gifta mig
Men om det skulle vara någon så måste det vara han! Tänk vilket roligt liv man hade haft + att han är sjukt söt!!


Och som vanligt har jag och Ina filosoferat lite om livet (relationstjaffs mest). Synd att det inte fanns ett ämne som kunde läsa i skolan, t ex, (internationella) relationer och nej, nu menar jag inte Hubel a la historialektion.
Jag och Ina borde typ bli relationsrådgivare (inte för att vi är experter, men så mycket som vi snackar framstår nästan samantha + resten av sex and the city tjejerna som oerfarna.. OCH nej, we are not talking about sex now ;)
Toffel, ömsesidig respekt, "du får en chans", liaaaaaaaar, love or sex, attraktion eller?,
manligt beteende helt enkelt.

Ska skriva en bok. Host.


156161-201

(flummtankar)


Ikväll är det massa plugg (aint gonna happen?) och desperate housewives. Soft.

/ Helena
Boy, don't you want? Tell me what you want


Twice around the block

Sitter i skolan, hålornas dag, tisdag!!!
Men som sagt, ingen vanlig tisdag utan fick skjuts in av magyar, istället för 400 bussen. Det var uppskattat med lite DUNK.. även LanTAU och alis åkte med.. =)
Jaha.. vad händer nu?




I

c
o
u
l
d

have written those words!!



Björn Gustafsson är så jävla rolig!! ♥
OM JAG KOMMER IN? JAG KOMMER KNAPPT UT!!




/ Helena

GOOD LUCK HUN'

Tina körde lite för sakta.
Jag körde lite för fort.

Ina, kan du göra lagom fort nu så att du kan ta med mig på lite roadtrips a la shopping i Sverige!?
MJAU, lycka till!!

13.15 håller vi tummarna.


(och lycka till Simon också, som har uppkörning samma dag!)


Uppkörning

Ihh, jag är jättenervös inför min uppkörning.. Precis en vecka kvar idag (I can't shut the fuck up!).. Om jag inte klarar det nu så kommer jag få vänta tills januari, och det orkar jag faktiskt inte.. Now or never, känns det som. Sitter i datorsalen.. Soft dag idag, ingen Lund för mig. Italienska på morgonen, och sen världens håla (typ fem timmar). Men Paui kommer vara här och hålla mig sällskap! Och sen blir det step och desperate housewives. Jag ÄLSKAR tisdagar!


RSS 2.0