utgång

trodde att det skulle bli en lugn hemmakväll igår, men icke. klockan kvart i 11 ringer emilia och tycker att jag ska hänga med ut, och dessutom hade jag snackat med magyar tidigare och hon skulle ut.. frestelsen var för stor haha.. hoppade snabbt in i duschen & fixade mig iordning på totalt 20 min. Måste vara rekord! Sedan körde jag och selim in till stan och kvällen spenderades på corner! många jobbarkompisar som var ute igår och dessutom min kära magyar så det var en bra kväll! körde hem vid 3 igen och somnade bums när vi kom hem! spontanitet är bäst!




ingen alkohol på min diet, men då slipper jag ta bussen iallafall i och med att jag kan köra istället :)


idag har det varit en typisk söndag. sov tills jag vaknade och sen så har jag & selim hjälpts åt att städa, damma, dammtorka och dammsuga.. (mycket damm där haha). nu ska vi alldeles strax äta italiensk pasta som har kokat lääääänge, med köttfärs, rödvin, morötter och en massa kryddor. Ska bli gott! blir en lugn kväll framför tv:n, har lite hyrfilmer som vi ska se på! imorgon är det MARS och officiellt vår! så otroligt skönt att jan/feb är förbi! jag njuter...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0