LOST IN HYLTE

jag skulle hämta selim från sin skola men han har nog sprungit bort sig lite, haha.. tog 2 rundor runt hylte (det låter inte så farligt som det låter, trust me, hylte är INTE stort!) men ingen Selim.. snart får jag väl sätta upp såna flyers "missing" som man gör med bortsprungna hundar & katter ;)

nåväl, han dyker nog upp snart




har precis pratat klart med magyis, blev ett lååångt samtal om en massa trevliga saker :) dock inget jag tänker avslöja här, ni får helt enkelt vänta på svar när hon vill berätta själv, stolt kompis är jag! nu ska jag gå och ta en låååååååååång dusch, det behövs, ms skabb är jag idag.. går runt i mina gråa mjukisbrallor + selims stora big mama tröja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0