looking in the sky, i can see your face and i knew right where i'd fit in, you know that i'll always be in love with you

fanns inte så mycket att uppdatera om igår, var en typisk slappsöndag som avslutades med middag och choklad framför tv:n.. har börjat kolla på tabitha's saloon takeover (tror jag att programmet hette), hon är verkligen en skön kick ass bitch och det programmet är verkligen underhållande.. finns ju inte så mycket annat att kolla på då, följer väldigt sällan tvprogram också men detta har jag börjat kolla på! rekommernderas..


Idag har jag varit hos tandläkaren tidigt på morgonen.. det var ett ganska smärtfritt besök som dessutom gick fort.. dock så börjar min ena visdomstand komma ut så jag kommer antagligen få operera bort den eftersom att den sitter så knasigt :( har hört att det gör ont som fan, så det är ju inget att se framemot direkt.. dock så ligger det i framtiden men ÄNDÅ.. iu. ryser.

jag måste säga att dessa 3 dagarna har jag sovit jättebra och jag känner mig inte alls trött, även om jag vaknar tidigt.. så skönt att ÄNTLIGEN känna sig utvilad.. i love it.. det lönar sig minnsann att lägga sig i tid ;)

annars då? har varit ute en runda och gått i skogen tillsammans med mamma och hundarna & sedan käkat frukost.. ska alldeles strax köra ner & hämta Selim som slutar skolan snart och sedan ska jag även lämna in min lönelapp till lönekontoret.. det är väl det som är planerat for now? har verkligen inget annat att göra.. ska nog ringa magyis senare på eftermiddagen, var längesen jag såg henne.. dricka te, ta en cigg & prata prata prata (vi kan prata hur många timmar som helst i princip) hade varit mys..

i'll be back later on..

Kommentarer
Postat av: magyar

Ja, call me!

2010-02-01 @ 16:41:01
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0