valborg

så var det dags för valborg, den mest överskattade helg(?)dagen som finns! bara en massa fylla och skit, positiv jag låter eller hur? :) iallafall så kommer jag att jobba ikväll, hade varit skönt att vara ledig en sån här dag, inte för att jag själv hade kört all in kanske, men just för att slippa alla fyllon man kommer träffa idag! gotta love them sometimes.. not! nej, men vissa är faktiskt roliga, ska inte dra alla över en kam, och dessutom brukar nattjobb gå sjukt fort, så det är ju bra det!

 jag jobbar & håller på, känns inte som jag har så mycket energi till annat just nu. jag var ledig igår och då passade jag på att sova ut efter mitt 15 timmars pass dagen innan. puhh! sedan åkte jag och selim till gekås. införskaffade mig de 2 rosa godbitarna som ni kan se nedan + lite annat småkraffs inne på gekkan.. blev mest beauty products och sånt. mycket trevlig dag! kvällen spenderades med the hills och the city tittande + fotboll! man får väl kompromissa lite ibland i guess!?

känns inte alls som att det är helg nu, noll fredagskänsla whatsoever.. men men, kan bero på att jag börjar jobba 21 ikväll.. nu ska jag iallafall duscha, sen röjja upp här hemma och sen ta tag i mitt liv (haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0