too much of anything can make you sick, even the good can be a curse

varenda gång jag ska sätta mig ner och blogga så ger jag upp igen, känns omöjligt att få ihop ett vettigt inlägg liksom.. inte så att det inte händer något, tvärtom, men när man väl ska skriva ner allting så blir det lite kaos och då skiter jag i det, duktigt va?! ;) okej, slutbabblat. skyller på att jag är tröööött, ögonen är trötta och går i kors!

får helt enkelt bli en liten punktlista, blir enklast så;

♥ har jobbat i veckan, tis-fre. så det finns inte så mycket att säga om det. JO! min bil har gått sönder så jag har fått pendla, jobbigt värre?! haha. bortskämd jag låter nu, men jag är beroende av den bilen, det är verkligen en sån frihet att kunna köra vart man vill & när man vill. hoppas´att den är fixad snart iallafall!

♥ igår var jag på ett sexhomeparty(??) hemma hos min jobbarkompis my. haha.. det var minst sagt intressant. men det var mycket trevligt. blev utgång sen, det var en sån där perfekt kväll, som spenderades mestadels på gastons (mitt favoritställe förövrigt!). stack hem ganska "tidigt", jag var helt slut efter veckan

♥ idag har jag fikat med elsa på roberth's. vi jobbar tillsammans och vi har verkligen klickat bra med varandra, så vi satt och snackade bort ett par timmar där. sedan blev det espresso house där sandra, emilia och selim joinade oss. helt perfekt vårdag; solen sken och det blåste bara liiiite kallt (okej i skuggan var det svinigt kallt, men vad gör det? våren är här)

♥ jag och selim har ätit middag på wildwest steakhouse idag och sedan gick vi hem och tittade på die hard 4.

OCH NU.. selim är ute med sin kompis, jag var så trött att jag inte orkade följa med. nu ska jag sova, finns det något bättre?! längtar tills min älskling kommer hem, inte för att jag kan hålla mig vaken tills dess men ÄNDÅ..

imorgon åker vi hem till hylte igen och jag ska vila upp mig ordentligt för nästa vecka har jag min stängningsvecka på jobbet, jag blir trött bara jag tänker på det :P men, men, jag njuter iallafall att jag är ledig denna helgen! see yaaaaaaa!

PEACE OUT BIATCHES hahahah.. tagen för ganska exakt 3 år sedan. GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0