thursday, weekend and today!

updateringen har varit lite låg på sistone kanske ni har märkt ;)

i torsdags åkte iallafall jag, mamma och moses in till stugan på kvällen. vi käkade 3 rätters på wildwest steakhouse. Det var såå gott! jag åt kycklingvingar till förrätt, grillad kyckling med två olika såser och till efterätt blev det tobleronefondue med jordgubbar, marshmallows och maränger. på fredagen skulle jag egentligen jobbat men jag sjukanmälde mig för att jag fortfarande hade ont i munnen och var svullen. jag hjälpte mamma med städningen lite, annars var fredagen lugn!

på lördagen hade jag öppning på jobbet, slutade redan vid 15. sedan blev det middag med familjen och sen blev det en liten spontanutgång med emilia. vi förfestade i hennes lägenhet och sen gick vi runt till lite olika ställen. var hemma halv 5 haha.. jobbade 9.30 dagen efter, liiite tufft men det gick. efter jobbet fikade jag och ett par jobbarkompisar på espresso house. drack en stor chai latte. och sedan var det jobbmöte och sen åkte jag raka vägen till hylte och SOV! :) var helt slut efter denna helgen, men har haft skitkul!

idag är jag ledig, mamma väckte mig vid halv 10 och så gick vi ut med hundarna.. har städat lite, nu ska jag slänga in en tvätt och sen ta en välbehövlig dusch!!!

en snabb sammanfattning vad jag har hittat på when i was away! ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0