Operation

igår opererades jag som sagt.. eller ja, jag skulle operera bort min visdomstand i underkäken som tydligen inte vill komma upp på ett bra sätt! selim och mamma följde med till sjukhuset. fick röntgas först och sedan så var det dags för själva operationen. fick typ 5 bedövningsprutor (kändes det som, tappade fan räkningen till slut!) och sedan var hela mitt högra ansikte bedövat, no kidding! de snittade upp, borrade i tanden och till slut drog det ut den för att avsluta med lite härliga stygn i min kind :D fy farao. jag låg under en sån där steril duk så man såg endast min näsa och mun. kändes lite halvskumt, jag låg där och blundande och försökte tänka på annat. inte för att det gjorde speciellt ont men det klart det kändes ju obehagligt ändå!!

jag hade inte speciellt ont så länge bedövningen satt i men sen när det släppte så gjorde det ont. spottade blod hela dagen igår, kan inte öppna min mun något vidare direkt och sen är jag väldigt svullen. har köpt olika värktabletter plus en sån där munskölj som ska döda bakterierna i munnen så att det inte blir infekterat.

iallafall, nu ska jag köra selim till hans fotbollsmatch och jag ska en runda till apoteket. sedan ska jag storstäda här hemma, det ser ut som crap, massa tvätt är det dessutom.

skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: magyar

ooh fyfan! Jag lider med dig. Hoppas det blir bra snart asså!

2010-04-14 @ 21:10:33
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Jianoo

haha, visst låter det läskigt.. eww... du ska se mitt face nu fatface mahah

2010-04-15 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0