ONSDAG

äntligen är min stängningshelg över, iallafall för denna månaden! Känns skönt, har varit riktigt tufft faktiskt.. har i princip jobbat, sovit, jobbat, sovit 4 dagar i sträck. Inte så kul direkt. Men igår var jag ledig, och idag har jag jobbat dag. Är ledig i helgen, det ska bli jätteskönt! ska hitta på en massa trevligheter hade jag tänkt och bara njutaaaaaaa :) nog om jobbsnack, det är ändå inte SÅ intressant att läsa om, eller hur?!

idag har vi iallafll haft en mysig middag med la familia med tacos & lyxchoklad och kaffe. Kändes nästan som en fredag! jag har även suttit ner och läst mina bloggar + tittat på anna ankas nya program när hon söker en assistent. Underhållande, men det var bättre när hon var med i hollywoodfruarna tycker jag.

känner att jag är inne i en "förändringsperiod", är sjukligt trött på vissa saker och känner att det är dags för lite nytt! ingenting jag ska gå in på så mycket djupare just nu då jag själv känner mig en aning förvirrad. Det finns så många grejjer som jag VILL ta tag i men det känns som att jag varken har tid eller ork för det. Bad excuse kanske, i know, för ALLT går bara man vill! får ta babystep och inse att allt inte går att fixa över en dag bara. 

 men jag är iallafall superglad att våren är på väg, det var hela 18 grader i solen tidigare idag. Man blir så lycklig och allt känns så mycket lättare när solen skiner. ♥ nu tänker jag dessutom på min lilla magyar som är nere & gottar sig i spanien, verkar som det går superbra (hade inte förväntat mig något annat heller iofs!) är stolt över my magyar, hon kommer bli den grymmaste bartender ever, och jag förväntar mig en massa goda sommardrinkar när hon kommer tillbaka!!

 nu ska jag gå och umgås med min pojkvän & sen blir det sängen. STORT plus för sovmorgon idag!! och hoppas att jag blir friskt snart, har nämligen varit förkyld i typ en vecka med världens hosta.. iu.


 


Kommentarer
Postat av: magyar

Jag har lärt mig några nya som vi faktiskt inte druckit innan :O wow va? ;)

2010-04-10 @ 19:34:30
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0