helgen



igår sov vi ut, eftersom att jag hade jobbat natt + hämtat min syrra någonstans ute i fyllinge sisådär 5 på natten :P vi åt frukost och sedan gick en en lång promenad med hundarna i skogen först och sedan ner på stranden där de fick bada och leka av sig lite! Selim filmade faktiskt en liten snutt, får se om det går att lägga upp den här! var verkligen skönt väder, älskar när solen lyser men samtidigt så blåste det lite kallt speciellt på stranden! men gött att få sig lite vårkänsla tycker jag!

på kvällen gick vi ut och åt på restaurang, hela familjen. Blev verona. underbart god mat var det där, själv käkade jag en plankstek och vit chokladmousse till efterrätt.






Mysigt att göra någonting allihopa! vi åkte hem vid 10 och jag kände hur trött jag var! Selim tittade på barcelona-real, och jag följde halvt med samtidigt som jag läste mina bloggar. Selim var ute igår med sin kompis, så jag fick agera fyllechaffis. Satt inte uppe och väntade, var såå trött, så jag gick helt enkelt och la mig och sen väckte han mig vid halv 4 så åkte jag och hämtade honom.

idag har det varit en ytterst slappdag, var och handlade innan sen låg jag på soffan hela eftermiddagen & hela kvällen. tittade på 50 first dates också.

nu ska jag strax sova, jobb imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0