april april

har inte uppdaterat på en hel vecka (!). har inte haft lust till det helt enkelt, känns som min blogginspiration är totalt bortblåst men ska iallafall försöka knepa ihop ett litet inlägg nu.

Den senaste veckan har jag jobbat en del som vanligt. hämtade Selim i göteborg i tisdags, då han kom hem från finland. stannade till i borås, fikade och shoppade lite. väldigt mysig stad.

igår så var det uteserveringspremiär på bulls och cafét. dock var det smockat med folk när vi kom dit vid 7 tiden så jag och selim åt middag på inas place..  blev black&white för mig och mixad grilltallrik för selim. Det var gott! Sedan så slutade magyar jobba och vi åkte hem till stugan och drack öl och pratade innan vi stack in till stan. började kvällen som vanligt på roberth's och avslutades med dans på mårtensson + mat på donken innan vi åkte hem och sussade sött. idag har det inte hänt så mycket, har handlat + lagat mat, städat och framförallt sovit ut! jag jobbar natt nu i 4 dagar, har nog aldrig varit så opeppad på att jobba som jag är idag! urk!

mitt mardrömschema som jag kallar det, om någon skulle vara intresserad! ;)

idag: 21-05
imorgon: 22-05
söndag: 16.30-23.00
måndag: 15.45-01

KILL ME! men skönt att jobba påsken på ett sätt, får mycket cash iallafall och det är ju alltid bra..

nu ska jag börja fixa iordning mig och sen blir det jobb! tagga tagga!!!






På söndag lämnar min bästa vän landet för x antal veckor, men hon kommer tillbaka i sommaren(HAPPY!!) innan hon åker vidare ut i världen. HOPPAS DU FÅR DET UNBERBART MAGYAR, jag kommer sakna dig jättemycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0