a day in the sun

var framme i halmstad runt halv 3 tiden. vi gick runt & kollade i lite olika affärer och sen satte vi oss på en bänk på torget och köpte pasta! gott! jag tog kycklingcurry & selim tog en pastasås med kebab. sen fick det bli årets första mjukglass, jummi! finns det något godare än kulglass?! tog 3 kulor (polka, lakrits och melon. med strössel OCH hasselnötssås!) jag ska som vanligt ha ALLT på, men det blir ju såå mycket godare..

dagen har varit så skön, att bara strosa runt och göra det man känner för och inte tänka på en massa måsten. vi har spelat kort. jag har blivit intervjuad av min jobbarkompis elsa och vi har druckit kaffe och pratat. slötittat på tv. ätit burgare och chokladmousse. lovely

nu ska jag fixa iordning mig för jobbet. inte pepp. men 01-04 ska man väl klara av!? har lite ont i magen av allt gott käk jag har tryckt i mig, men så är det ibland :)

Ina, väntar på ditt mail! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0