100412

shululuuuu!!

skönt att det fina vädret håller i sig, allt är bättre än regn & rusk tycker jag! även om man jobbar så känns allt liiite lättare! idag jobbade jag. inget nytt på den fronten direkt. efter jobbet var det dags för handledarmöte igen, satt och diskuterade lite och snart är jag färdigutbildad handledare! ska göra en slags verifiering på det på söndag, då jag ska utbilda min skiftledare, så vi får se om hon godkänner mig eller inte. lite halvnervöst, får nog öva lite samt skriva i min lathund så ska det nog gå bra. var färdiga efter en och en halvtimma sen tog jag och sosso bilen hem till hylte igen. till kvällsmat åt vi kyckling, bulgur med kikärtor, sallad, tzatziki och esme (ni vet den där röda, lite starka tomatröran som man får till brödet i turkiet). gött var det!

sen har jag hjälpt selim med sin läxa, han är verkligen jätteduktig och gör framsteg i sin svenska! härligt. var nyss ute en kvällspromenad med hundarna och nu blir det lite okey-spelande på facebook.

imorgon är det en jobbig dag för mig, har försökt glömma bort det men nu börjar det närma sig och jag blir mer & mer nervös! imorgon ska jag nämligen åka in till halmstads sjukhus och operera bort min visdomstand. känns läskigt, ska nästan ta och be om lugnande haha.. lite klen är jag. men det kommer nog göra ganska ont efteråt. det står att man kan få feber, blödningar och försämrad gapförmåga efter operationen och det låter inte så himla trevligt tycker jag!? har iallafall tagit ledigt i från jobbet imorgon och dessutom är jag ledig på onsdag också så jag hoppas att jag hinner krya på mig innan dess!





Ausch....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0