List it

Ditt namn: Helena
Födelseår:
1989
Hur lång är du: 1.71
Spelar du något instrument: Nej, men innan spelade jag piano & tvärflöjt
Dina första tankar när du vaknar: jag är död när jag vaknar så jag tänker inte så värst mycket :P
Vart befinner du dig just nu: i min säng tillsammans med min laptop
Biter du på naglarna: Ja, det gör jag, men ska försöka sluta
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna: rosa&grå rutiga.. typ.
Har du några husdjur: 2 hundar
Är du singel: Nej
Vem är snyggast: Selim såklart
Vem vet mest om dig: Magyar
Vad vill du ha just nu: Sol, kläder, skor, pengar MASSA SAKER :)
Rädd för: oj, ganska mycket.. att flyga, våldtäktsmän osv osv :P
Hur gammal är den äldsta person du kysst: ehmmm.. 25 + ? äsch, jag vet inte faktiskt..
McDonalds eller Burgerking: dum fråga =D donken såklart
Sjunger du: of coursiii
Vad har du för skostorlek:  39
Vill du gifta dig: mja.. får se.
Kommer du överens med dina föräldrar: ja.. love them
Din hårfärg: typ råtta, men slingar det blont.
Skor du hade på dig idag: INGA (har inte varit ute idag haha)
Vad sover du i: underkläder
Kläder du har på dig: svart linne & jeans
Favoritårstid: Sommar, helt klart.. och liiiiite vinter (typ 1 månad med snö & jul och sen får de vara bra!)
Favoritmat och dryck: thaimat, sushi, mexikanskt, turkiskt.. haha, jag gillar det mesta =)
Hur svarar du i telefonen hemma: "hej" eller "johansson"
Hur svarar du i mobilen: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej" eller hallå
Sov du ensam inatt: ja
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov såklart
Vad var det senaste någon sa till dig: ehmm, Sosso har babblat på här hemma, men kommer inte ihåg vad hon sa senast :P
Druckit idag: coca cola & kaffe
Vad är det för väder hos dig nu: molnigt och jävligt
Godaste glassmaken: melon, polka, choklad och lakrits... och ALLT av Ben & Jerry
Drömmer du mardrömmar: ja
Favoritklädsel: miiiiiiiiiiiiixat.. jag vet inte... typ.. jeans?
Favoritgodis: lösgodis
Hur många kuddar sover du med: 3
Längtar du mest efter just nu: Selim och att åka utomlands
Vad luktar det nu om du sniffar lite:
det luktar lite instängt i mitt rum faktiskt :P iu.
Saknar du någon just nu: lideee
Vill du ha barn: Ja, 2 eller 3!
Längtar du till din nästa födelsedag: mjaaa.. det betyder ju att nästa sommar är slut :(
Är du blyg: inte direkt.. beror på situationen
Tycker du att du har fin dialekt: aaah faon
Tycker du om fester: Ja
Tycker folk du är snygg: fråga dem
Har du använt någon hårprodukt idag: neee, använder väldigt sällan hårprodukter..
Vad har du för planer till helgen: jobba
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget: tycker att 20 är lagom.
En bra film: finns MÅNGA..
Vem får en kram: mamma & magyar
Vem får en puss: Selim
Sprit, cider, vin eller öl: dricker det mesta, men öl & vin isåfall.
Hund, råtta eller katt: hund
Tycker du om din pappa: ja, det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0