Sunday Sunday Sunday

Nu är vi tillbaka i hylte.. har varit en trevlig helg faktiskt! Synd att det regnade en hel del igår när vi var på Liseberg, fast som tur är så var det uppehåll en stund så att vi kunde åka lite. Det var ingen kö till några attraktioner, så det var bara att springa upp & ner och åka som man ville. Göttans.

Åkte hem igår vid halv åtta tiden, köpte med lite maxmat och cheesecake som vi käkade innan jag jobbade igår natt mellan 23-04. Gick inte så bra igår, kändes som man hade tankarna på andra håll. Jaja.. Idag har det blivit mycket slappning, har inte gjort så mycket mer än att städa och så. Har även träffat min älskade magyar en sväng. Nu ska jag iallafall mova mitt ass vidare till soffan, blir film & mys nu...

Ska ladda in bilder när jag har tid, Selim var som galen på Universeum så nu har vi typ 50 olika bilder på ormar & hajar (??) haha. Dock så dog batterierna när vi kom till lägenheten i Göteborg så det blev det tyvärr inga bilder efter det.

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0