Måndag

Måndag igen, veckorna går rysligt fort, but what else is new? Jag har jobbat i helgen och igår åkte vi hem till Hylte. Tittade bara på tv och läste mina nya böcker (den 4:e i Twilight serien och ego woman).

Idag började Selim skolan, men nu ringde han och sa att lärarna var på möte i två timmar så de kunde "plugga hemifrån". Jag sa att, vad bra, då kan du hjälpa mig att städa! Jag kommer och hämta dig..  haha, då ville han helt plötsligt GÅ! Så typiskt honom. Fast han är en underbar pojkvän också, t ex igår hämtade han flingor med mjölk och höll min bok medans jag åt dem. Så puttinuttigt. Aja whatever.

Nu ska jag iallafall sätta igång med städningen, mitt rum ser ut som jag vet inte vad (med andra ord som vanligt) dessutom måste jag tvätta. Suck. Alltid när jag är ledig måste jag städa alt tvätta, sååååå glammigt. Höhö.

Imorgon ska jag klippa mig 8.30 har inte klippt mig sen mars i år. Vill fortfarande ha det långt.. Får se om jag tvingar syrran att slinga det imorgon också...

Jag saknar ALANYA, sitter och lyssnar på skön house musik nu.. graow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0