hej hej

Igår jobbade jag, det gick la bra i guess. På vägen hem gick det dock inte lika BRA.. eller ah, vad ska man säga..
Det började med att jag såg att en polisbil låg bakom mig. Såg det inte innan.. Och sen så börjar sirenerna tjuta och de börjar blinka på mig.. Jag trodde det menade att de ville komma fram så jag flyttade mig så att de kunde köra förbi. Men nehe. Det var mig de ville åt (magyar kan du tänka dig paniken jag hade?!)

Fick köra av till en sidoväg och det visade sig att jag hade kört 21 km för fort.. bra gumman =) naaaaaaat.

Mitt körkort blev indraget och jag fick betala 1500 kr....



Nej, riktigt så var det inte, men det var jävligt nära. Tror att dessa poliser var väldigt sjyssta, fick en tillsägelse bara.. PUH! tur att man har en bra käft, försökte spela på the good girl kortet och det verkade funka (????). Jaja, lucky är vad jag är. Behöver inte tillägga att jag höll hastigheten sen påväg hem!?


Idag är det en ledig dag, är även ledig imorgon och på torsdag. När jag vaknade såg jag att jobbet hade ringt mig 3 gånger. Jahawww. Idag ska jag iallafall vara hemma & fixa lite... Är skönt att vara hemma i Hylte för en gångsskull så man kan fixa med saker och ting. Har ju inte så mycket grejjer i stugan.


Nu ska jag väcka lilla gubben som fortfarande sover och sen blir det frukost.


Herååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0