Göteborg

Hej snyggingar!

Jag sitter i Göteborg förtillfället. Jag och Selim har varit på Universeum och efter det träffade vi på en gemensam vän från Alanya! Var runt på avenyn & nordstan. Har faktiskt shoppat lite.. Ett par skor, en kornblå klänning, strumpbyxor, underkläder och lite smink. Var även inne en runda på systemet och köpte lite vin till ikväll. Det blir utgång, vilket ska bli sjukt kul då jag aldrig festat i Göteborg innan. Ska iallafall hem på förfest hos ett par och sedan vidare någonstans. Synd bara att det är så sjukt kallt.. Ingen Alanyavärme direkt, men jag trotsar vädret ändå! (kommer säkert ångra mig men whatafuck!) Har bara ett problem, har parkerat bilen utanför Liseberg och förfesten är på andra sidan Göteborg typ. Så måste dit först (coldish) och betala en ny P-biljett. Innan 2 och en halvtimma.

Imorgon blir det Liseberg, får se till att vakna ganska tidigt (och gärna inte bakis) då man ska åka massa karuseller =D

Ska sminka & fixa håret, hörs säkert imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0